Thursday, February 26, 2009

Tagged by Just Plain Sharon!!!!!

Hi u'ols........

I'm back.........saja mau buat tis tag....actually there are two more tags yg belum ku buat.....1 tag from CathJ & 1 more from Sandra!!!......sabar ya ladies......will do the tag when I'm free!!!!......

1) A picture of you at the most unique environment...........
.....well, for me...tis is my unique environment..........tinguk orang d sebelah ku tu.....
unique kan.......lagipun jarang jua aku buat mua palui-palui macam ani....wakakakahhhh.....

2) A picture that means a lot to you........
....hmmmm....mistilah gambar laki & anak-anak ku kannnnn.........

3) A picture of you with some toys or cute stuff........
.......sorry.....aku indada gambar betakul sama beruang..........
tapi aku rasa gambar ani pun cute jua bah kannnnnn........
4) A picture of you in white.......
......haaaaa.....baju saja white ok kah?
ok lah....bye!!!....nanti lagi ku ber blog....tunggu ku sanang sikit ahhh.....

5 comments:

CathJ said...

Ehh??? Lama tak berblogging??? Pergi mana ni?? Rinduu pulak...

Val Aziz said...

uiseh mata si Piah mcm warna biru kan!

whimsical said...

adedeh gambar gambar menarik dan ceria.wakakakakakak

Anies Azeera said...

o ya.. I wanted to ask the same. Kenapa lama sudah menyepi ni??

Menarik your gambar-gambar. Itu 2 girls cute lah bertudung.

Shabbymom said...

wahai temen-temen kuuu....buat masa ini gua sangat-sangat sibuk menguruskan badan & mengurus anak-anak ku!!!!!.....tiap-tiap pagi aku ke gym & berlulur sendirian!!!!!!...sebelah petang nya pula sibuk jadi driver!!!!

sabar ya...akan ku hupdate jua blog ku ini!!!!!!