Tuesday, May 12, 2009

Dim Sum lagi.........


Sorry.......lambat update.....AGAINNNN!!!!......

Ok....seperti biasa.............ging bini-bini rangka mengadakan perjumpaan sekalilagi ke Hotel terkemuka........wakakakahhhh.......untuk sesi menjamu selera & "berborak"!!!!!......


Sila jeles dengan gambar-gambar makanan kami .............. jgn terliur ok .........bulih tahan ohhh kami....inda jua banyak kami order.....tapi bil macam agak meningkat lah kan...pasal ada tambahan binatang laut yang mahal!!!!!!!!!

Ging Rangka....bukan ging bas sekolah ok...!!!!!!!

Nescafe Tarik yg kurang ummmp sudah!!!!!!!
hmmmmmmm

tambahan binatang laut......udang butter yg teramat lahhhh nyaman!!!!!!!!

adihhhh....kami makan sayur lah kan.......

menu biasa je........
oklah.....tunggu my new post...ok
bye!!!!!!

5 comments:

fabmom said...

sayur tu ..macam asal ja ada satu fiber food la kan..wakakakakaaa!!!!

whimsical said...

memang the udang batar paleng menang kan!!! Lain kali aku boleh makan udang batar dengan sotong batar ja. inda ku mau dim sum (hahahahahahaha banar ka?!!!!!!!!) Sayur mayur nya lain kali kita order brocoli dengan foo chuk ah, ada aku ter tihiu org mengorder di meja sebelah hari tu. Mcm boleh boleh juga o...

Shabbymom said...

ohhh...bah nanti kita order sayu foochuk ahhh.....& segala binatang yg dimasak sama batarrrrrr!!!!!!!

Anies Azeera said...

Dim sum dan dim sum lagi .. memang hebat lah geng kamurang ni!

saya suka tu baju c fabmom!

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,性感影片,正妹,聊天室,
情色論壇