Tuesday, December 9, 2008

Selamat Hari Raya Haji everyone..........

We celebrated Raya Hajj at Papar, my hometown. Woked up early today..........arrived Papar at about 7am!.....Kelagi bah awal banar kan!!!....bejanji bapa ku kan menyimbat bisidia jam 6:30 pagi.....tapi balum pun 6:30 pagi, sudah kana talipaun bah!!!!....atu tah kalang kabut, sampai anak-anak ku inda temandikan......terpaksa memandihi bisidia di rumah sepupuku!!!!
But anyway, its good to be back around this time, cause we'll be able to see all my aunties, uncles and cousins at one go. Inda tah payah kami mengaga ke rumah bisidia.....psssst......I'm in the mood of bekurapak Brunei now.....hehehee........please bear with me........hahahahaa.......!!!!!!!!!

I told u guys.....kami sedondon!!!!!!!

The Babu-babu........

The Uncles.......pssssst...Welwel.....spot ur dad.....



13 comments:

whimsical said...

bisai bisai bisai bisai baju raya kamu!!!!!!memang tuhus sudah lemak mu kan syak.Bagus betul acara gym mu atu!!!tahniah tahniah terskan usaha!!!!kasi kalah si anies punya slim (hehehehehehehe kan anies).si wan memang pak guru kan!mana gambar makanana nya?si adek juga lah kan...inda matching cucutnya!dengan baju raya

mieza yusoff said...

selamat hari raya aidiladha..betul la kak sri dah slim..sket..jealousnye..!

Shabbymom said...

hmmmm.......tq tq tq whimsy & mieza.....kurus sikit ja tu!!!...akan ku teruskan semangat juang ku untuk ke gym!!!!!...c wan memang macam pak guru kan!!!!

Shabbymom said...

psssst whimsy....sekali lagi...aku telampau sibut makan.....gambar makanan lupa ku mengambil!!!!

Val Aziz said...

adedehhh bila kan acara kenduri ani?? eeeee termiss lagi aku...

Val Aziz said...

mimang bisai lah baju sedondon mummy n girls...

fabmom said...

uiyoo! c pak haji wan...macam ustaz..
banar jua..tirus dikit mua mu sudah..

Shabbymom said...

welwel-kenduri tu kelmarin...selepas sembahyang d masjid!!...thanks

fabmom- wakakakahhhh....mimang macam ustaz kan c pok wan tu!!!...mua ku tirus sikit!!!!...aku rasa camera trick bah tuuuuu......

Sandra@miabambina said...

selamat hari raya idul adha!!!

btw I tag you!!
please check ya!!

Shabbymom said...

ok sandra!!!

Anies Azeera said...

patutlah i batuk-batuk tadi, ada pula nama i kena sebut d sini. hahaha..whimsy, badan i memang slim tapi perut mau tau. Macam ada baby lagi d dalam!

shabbymom, chantique gambar kamu sekeluarga ni - sedondon meriah... & tahniah-tahniah - teruskan usaha ke gym itu.

Cath J said...

Sedondon lah yg baik...Saya sukaa sangat tengokk... Dulu kita kecik2 pun kena sedondon oleh mak.. Hehehe..Selamat Hari Raya Haji yee...

Cath J said...

KNOCK KNOCK..NAK BUAT JEMPUTAN SIKIT.

"JOIN MY KIDS DRAWING CONTEST.GREAT PRIZES.CLOSING 15 DEC 08"