Sunday, June 14, 2009

Day 4: Bandung (05hb Juni 2009)....Part 1

Ini no. kamar kami di Savoy..........
di siang harinya....seperti biasa, acara untuk anak-anak didahulukan........

tapi sebelum bermandi manda....kami sarapan dulu dong.......

kami sarapan di sini.......

The Garden Restaurant......
& selepas itu baru lah acara renangnya..........
airnya dingin sekali..........

sampai bapaknya ngak tahan..........
dia masuk kolam baby pulak..........tinguk anak gadisnya
ngak peduli ama bapaknya!!!!!!!

kamar kami semasa di Savoy kecil aja......
ngak sebesar di Preanger........
tapi boleh lah.......asal ada tempat berteduh!!!!!!
Selepas acara renang, kami langsung ke FO-FO yang tersohor
di Bandung........1st stop kami ke STAMP.......

kemudian kami ke Galeri Lelaki.......nah ini khas untuk pria aja........
gue jadi bosan masa di galeri ini..........
tapi untuk infor.....galeri ini ada banyak baju berjenama
seperti Hugo Boss, Versace, Armani dan lain-lain lagi.......
semasa menunggu bapak wan bershopping di galeri ini.......
gue & anak-anak duduk di luar sambil menyaksikan.......
krew-krew ini sedang bertugas..........
kaya nya seperti dalam pembikinan video clips tu........
waduh gue ngak tau ya apa namanya kumpulan ini..........
ngak kenal deh gue....kumpulan nya ngak terkenal......
malah di tanya orang pun, ngak tau!!!!!!!
waduhhh....yg gue pasti bukan peterpan atau dewa!!!!!!
nahhh.....selepas itu ibu nya pula masuk ke sini......

lalu ke sini juga......bangunan nya boleh tembus tu..........
maksud gue Heritage & Cascade bangunannya bersambung........
ini pintu depan Cascade......
barang-barang di sini agak mahal dari FO lain nya........

ini masih di Cascade.......di lantai 3........
ada kedai makannya.......cantik gitu tempatnya...........
di sini ngak berapa ramai orang....
mungkin agak mahal barang-barangnya.....
sesudah puas ke FO-FO di Bandung.......
kami menjamu selera di tempat ini..........
Stone Cafe.........gue suka tempatnya.......
harap dibaca part 2 nya nanti.......

2 comments:

fabmom said...

ooo best! banyaknya gambar..
adehh c wan..ia tah pulang arah kolam damit..belabih!

whimsical said...

si wan jua lah kan!!!!!! Baby paling basar di kolam damit!!!!