Wednesday, June 17, 2009

Day 5: Bandung - Jakarta (06hb Juni 2009)

nahhh....ini adalah hari terakhir gue berada di Bandung - Jakarta.......
seperti bermimpi ya gue......mimpi yang indah sekali....hihihihihihi....

sebelum meneruskan perjalanan, kami singgah dahulu ke tempat ini....
namanya kedai Amanda......kedai ini menjual Brownies yang di kukus........
enak juga brownies nya......ngak manis ngak pahit........

selepas itu kami singgah ke Grande sekali lagi.......
gue mau kasi habisin uang rupiah gue dulu...........

selepas selesai acaranya....kami singgah di R & R dulu
buat mengisi perut yang mulai berkeroncong.........
nahhh.....potret di atas adalah nasi bersama ayam goreng nya...
untuk anak-anak gue......

bapaknya pulak makan nasi bersama sup buntut.......

ibu nya pulak makan ayam penyek lagi.....
selesai makan kami langsung ke Jakarta Airport......
sepatutnya singgah-singgah dulu di Plaza Senayan,
tapi ngak kesempatan ya......takut macet.
ngak apa deh.....insyallah tahun depan kami mau ke sini lagi......
ngak puas deh gue.........
tiba aja di airport nya, kami di saji kan dengan tarian traditional mereka.......
gue ngak tau apa namanya tarian itu......

ini anak-anak gue ngak kesabaran mau naik pesawat......

masuk aja pesawat terus mau order makanan........
tapi semua yang diminta, semuanya habis.....kesian anak-anak gue.....
terpaksa makan maggi.........nota untuk diri sendiri.....
next liburan pastikan makanan anak-anak di order semasa online........
nota untuk hubby terchenta: bunda ama anak-anak amat berterima kasih
atas liburan nya ya bapak.......kami sayang deh ama kamu.........

Selamat tinggal Jakarta - Bandung.......
kita pasti akan ketemu lagi............
nahhh....ibu-ibu....demikian lah sudah cherita-cherita liburan gue.......
gue harap ibu-ibu semua berpuas hati ama cherita gue..........

- Tammat -

5 comments:

fabmom said...

itu dia..nota membodek..utk cover 'cuai'..

flojoe said...

trasa btul2 mcm gue dibandung ohh..
bah.. makasih ya bu oleh tas tangannya yg ganteng skali..

whimsical said...

memang sukses percutian kan!!!!!! pasti akan keluarga wan membuat lawatan susulan kan!!!!! Lawa gambar mu di atas mbok. groovy o!

Anies Azeera said...

ternyata percutian nya hebat sekali ya bu!

mieza yusoff said...

waa.bestnye.....nak ikut....