Wednesday, April 23, 2008

Hear Me Rambles!!!



Well hello again.......

Sorry peeps...no picture today...only my ramblings!!! ...What a nite kan semalam.....no karan....from 6:40pm sampailah 12:15am......it was hot, mosquitos everyway.....& hubby had to mengipas2 his three princesses....but the good thing is the girls sleep early and me & hubby had candlelit dinner!!!.....inda pernah-pernah ni!!! romantik juga lah!!!!....

Luckly I cooked my nasi early......nasib oh...if not...inda makan kami!!!.....I heard like satu Sabah no karan....Y?...my sis called from Kota Belud...pun no karan.....hubby's fren from Kota Marudu pun called...no karan also!!!.....all the shops d KK pun closed!!!.....wonder what happen?....I need to read Daily Express today!!!......

Ok......I wanted to share my experience with u guys....the other day when I was looking for Fabmom's pressie at Warisan Square....I parked my car at the valet parking lot......& datang lah this parking attendant to give me my parking ticket...& asked me where I'm headed to?....c makcik ini pun bagitau lah...Times Bookstore....lepas tu u guys tau apa dia bilang????.....ohh...Kak....memang tu...ORANG BERUMUR MEMANG SUKA BACA BUKU!!!!....HELLO!!!!...sabar...sabar.....sabar!!!!......He called me ORANG BERUMUR????.....I need retail therapy!!!....after bought the book that I wanted...I went straight to FOS.....I bought 4 pieces of new T-shirts!!!! nah kau.....RETAIL THERAPY!!!!.......

.....and then.... ada lagi satu cerita....this was while we were at Anjappar....this waiter who is serving us was like speaking with a Filipino slang.....we couldn't understand a word what he's saying....& to make it worse...dia sendiri pun inda tau what's in the menu!!!...Hubby asked him macam mana tu Lamb Masala....& he said it's an Indian Food!!! HELLO....kami tau lah tu Indian Food....B.D.H!!!!......lepas tu...masa mau bayar...dia cakap "let me carry ur money"????????....C hubby bilang...nasib baik the food sadap...kalau inda sudah lama dia pelempang the waiter!!!!!
hahahaha.........ok lah...till next post....bye!!!!!....

5 comments:

fabmom said...

hahahaha!!!! kurang asam punya parking attendant!!hahaha nda pasal-pasal FOS y untung!

whimsical said...

hahahahhaah memang lucu posting mu.no karan di ofis now.i pinjam laptap si lawrence sdg makan di kelab cina entah mana ni.punya laju ini laptap (slang pilipin)!!!!sot betul itu paking attendant! punya untung FOS!hahahahhaaha hairan si joe and lawrence i terketawa sekarang ni

Shabbymom said...

memang sot kan....FOS lah inda paidah2 untung.....

Val Aziz said...

bikin panas juga komen lawak antarabangsa tu...memang harus retail therapy!

My Book Basket said...

OMG!!...if kami ada di KK tu, terukla si Alin garu kepala. I can't imagine all the nyamuk n my dad punya curses..hahaha!!
Stupid punya attendant...funny la.